Hampton Inn Glenwood Springs - Glenwood Springs, Colorado

Adresse: 401 W 1st St, Glenwood Springs, CO 81601.
Telefon: 9709479400.
Webseite: hilton.com
Spezialitäten: Hotel.
Andere interessante Daten: LGBTQ+-freundlich.
Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 784 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 4.1/5.

📌 Ort von Hampton Inn Glenwood Springs

Das Hampton Inn Glenwood Springs ist ein Hotel, das sich in Glenwood Springs, Colorado, in der Adresse 401 W 1. Straße, CO 81601, befindet. Wenn Sie das Hotel kontaktieren möchten, können Sie dies unter der Telefonnummer 9709479400 tun. Die offizielle Website des Hotels lautet hilton.com.

Das Hampton Inn Glenwood Springs ist ein Hotel, das sich durch seine Spezialitäten auszeichnet. Es bietet seinen Gästen eine komfortable Unterkunft und einen exzellenten Service. Das Hotel ist LGBTQ+-freundlich, was es zu einer großartigen Option für Reisende macht, die sich für Inklusion und Toleranz einsetzen.

Die Lage des Hotels ist ein weiterer Vorteil. Es befindet sich in Glenwood Springs, einer Stadt, die für ihre natürlichen heißen Quellen und ihre atemberaubende Landschaft bekannt ist. Das Hotel ist nur wenige Gehminuten von den wichtigsten Sehenswürdigkeiten der Stadt entfernt, was es zu einem idealen Ausgangspunkt für Touristen macht.

Das Hampton Inn Glenwood Springs verfügt über eine Reihe von Annehmlichkeiten, die den Aufenthalt seiner Gäste angenehm machen. Dazu gehören ein Fitnesscenter, ein Pool und ein kostenloses Frühstück. Das Hotel verfügt auch über Konferenzräume und ein Business-Center, was es zu einer guten Option für Geschäftsreisende macht.

Die Bewertungen des Hotels auf Google My Business sind sehr gut. Das Hotel hat insgesamt 784 Bewertungen, mit einer durchschnittlichen Bewertung von 4.1/5. Die Gäste loben das Hotel für seine Freundlichkeit, Sauberkeit und Bequemlichkeit.

👍 Bewertungen von Hampton Inn Glenwood Springs

Hampton Inn Glenwood Springs - Glenwood Springs, Colorado
Tim
1/5

Definitiv das schlechteste Hampton Inn, in dem wir je waren. Weiß Hilton, wie es hier aussieht? Das Hotel und die Zimmer sind alt - vor allem das Badezimmer. Die Matratzen sind dermaßen schlecht und wurden offenbar noch nie ausgewechselt - das Bett knarzt.
Im Zimmer roch es komisch muffig, es war dunkel - und auch sonst wirkte nichts wirklich einladend. Wir waren froh, nur eine Nacht dort gewesen zu sein.

Hampton Inn Glenwood Springs - Glenwood Springs, Colorado
nevada3333

Frisch renoviertes Hotel vor wunderschöner Kulisse der Rocky Mountains. Wohlfühlbetten, Schwimmbad, das seinen Namen genauso verdient wie der Fitnessraum (ist ja längst nicht in allen Hotels so), ein Frühstück, das für amerikanische Hotel-Verhältnisse hervorragend ist - ganz viel mehr kann man sich während einer Colorado-Rundreise kaum wünschen.

Hampton Inn Glenwood Springs - Glenwood Springs, Colorado
dan m

Das Hotelpersonal ist sehr freundlich - sehr sauber - ruhig - Frühstück sehr ok - moderne Zimmerausstattung - gute Lage - Wir waren auf einer Rundreise von ca. 6000 km - da kommt ein solches Hotel sehr gut gelegen - wir haben uns ausgeruht

Hampton Inn Glenwood Springs - Glenwood Springs, Colorado
BirdmanG07 (BirdmanG07)
2/5

The staff were great and the breakfast was solid. View of the mountains was nice, but you can get that anywhere in the area.

The bed and furniture need an update. It looks nice in the pictures but in person the furniture is fairly warn. The bed was mediocre, the pullout couch I slept on at families house I slept on the night before was more comfortable. The molding in the bathroom was broken, a piece was missing. Bathroom sink had a leak that may have been repaired but there was clearly a water stain underneath the pipes that had been there awhile. There was also a faint odor in the room, I couldn’t figure out what it was but it wasn’t pleasant.

Hampton Inn Glenwood Springs - Glenwood Springs, Colorado
Amanda McCallister
1/5

Use to love this hotel. Now it seems as if everyone brings their pets and all you hear is barking throughout your stay. Just a matter of time before the rooms smell like animal urine like other pet friendly hotels. Breakfast was awful the water was empty the entire time I was down there.

Hampton Inn Glenwood Springs - Glenwood Springs, Colorado
Brooke Hanson
1/5

Long-time Diamond Member. Booked a 3 night stay with points for 180,000 points. A very high reimbursement rate for value. Stayed one night, my Aunt tragically passed the next morning in the local hospital. After shock and handling logistics, I checked out that day. It was after 12:00, but also before check-in time. I understood I would possibly lose points for that night due to the time. I did request consideration for reimbursement for the additional night.

Radio silence. I finally called Hilton Honors weeks later. The agent read the response from the manager. The manager was very thoughtful about the loss of a family member, then stated they would not refund due to revenue, inability to rent the room, and fairness to all customers. Again, I was willing to lose the one night that I checked out 2 hours late, but the manager opted to keep 180,000 points for a single night stay. Truly disappointing from my long-time favorite hotel chain.

Hampton Inn Glenwood Springs - Glenwood Springs, Colorado
David Marsh
1/5

We did not receive any housekeeping even after requesting it. The faucet was broken in the bathtub and the toilet didnt flush properly. We also were charged a $50 pet fee even though we didn't have a pet with us. Called the front desk afterwards and they told us we were sneaking in a dog. Definitely will not be staying here ever again. The Best Western across the street has nicer rooms and friendlier staff

Hampton Inn Glenwood Springs - Glenwood Springs, Colorado
Cristina Aguirre
3/5

The Hotel is fairly clean, the rooms are also well kept up with and clean, the breakfast was great.

The only thing keeping me from rating this hotel a 5 is the front desk girl. She is fairly young and has the most unpleasant attitude. Upon our arrival she seemed bothered that we had shown up and interrupted her phone scrolling. She had ear buds on and never once removed them, she looked at us and said “an ID”

The next day at check out she was there again looking down on her phone, bothered to be there. When we approached the front desk she simply looked at us, didn’t greet us or ask how she could help. We said we wanted to check out and all she asked what room number we stayed in and took our hotel cards.

The hotel and company is great and needs a front desk person that represents their company. Costumer service is crucial for the operation of a successful business. As I mention she’s a pretty young lady, some additional training would benefit. Other than that our stay was great.

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